במי נתמוך לראשות העיר • יצחק פינדרוס

    יצחק פינדרוס 5 Comment on במי נתמוך לראשות העיר • יצחק פינדרוס
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אין כל ספק שירושלים ניצבת בפני אחת ממערכות הבחירות החשובות והגורליות בתולדותיה.

    את הכרעות יקבלו גדולי ישראל, אך אנחנו, שלבטח נידרש להמליץ על מועמד כזה או אחר נציב 2 קריטריונים לבחירת המועמד לראשות העיר: הראשון והחשוב ביותר הוא שהמועמד יהיה קרוב למסורת ישראל. שיהיה זה מישהו שמבין את החשיבות של המסורת היהודית בעיר הקודש ירושלים. קריטריון שני הוא שהמועמד יהיה קשוב ורגיש לצורכי התושבים, ולא יהיה מנותק מהאוכלוסיות החלשות הנדרשות למשאבי העירייה. ויתן לכל האוכלוסיות כולל הציבור החרדי את כל שמגיע לו כמו כל תושב אחר ולא חשוב איפה מתגורר.

    בחמש שנים האחרונות ראינו הדרדרות חמורה בקדושתה של העיר ירושלים. נאלצנו בקדנציה האחרונה לעבור מסלול מכשולים כמעט בלתי אפשרי. אקח לדוגמה את מתחם התחנה: אנחנו, סיעת 'יהדות התורה', נאלצנו לפעול ישירות מול היזם של הפרויקט ולהיפגש מספר רב של פעמים על מנת לשכנע אותו ולדבר על ליבו על החשיבות שבשמירה על קדושתה של ירושלים. זו שערוריה של ממש!

    בקמפיין הבחירות של סיעת 'יהדות התורה' נתמקד כמובן בצורך החיוני והדחוף להגדיל את כוחה של סיעת יהדות התורה בראש ובראשונה. העובדה שכיום החרדים לא מהווים רוב במועצת העיר, זו עקב אכילס שמשפיעה מאד על יכולתינו מול ראש העיר.

    ראש עיר שיודע שהאצבעות שלנו במועצת העיר הם רוב שולחן המועצה, לא צריך לאהוב אותנו או לא לאהוב אותנו, הוא פשוט יודע ומבין שבסוף יש אצבעות, יש מועצה, יש וועדות, הכול מתחיל ונגמר ברוב קואליציוני. אסור לנו להגיע לקדנציה הבאה עם פחות מעשרה מנדטים! בנוסף, אין ספק שנדבר על האתגרים הגדולים בנושא קדושת ירושלים, התקציבים השונים, והנושא החשוב ביותר והמעיק ביותר שעומד על שולחננו שזה סוגיית השכונות המעורבות. ראש העיר הנוכחי ניר ברקת הקפיא את כל התקדמות בשכונות המעורבות ובכל דרך הוא מנע בניית גנים, קורת גג, עבור ילדי החינוך החרדי זאת בנוסף להכשלת הקצאות לבתי כנסת ועוד. הנושא הזה זועק לנו לעזרה דחופה.

    היום ברור לכולם שהבחירות האלו דרמטיות. הם דרמטיות פעמיים: פעם אחת בגלל הרצון לשמר את הקדושה של העיר אל מול הפגיעה המתמשכת בהסדרים הנהוגים בה שנות דור, ופעם שניה בגלל שזהו המענה הכמעט יחיד שלנו אל מול הממשלה שעושה ככל שביכולתה על מנת להצר את צעדינו. אני חושב שאם נביא הישג בולט בבחירות הקרובות, הניצחון יהיה מתוק במיוחד. הממשלה מדירת החרדים תיווכח שלמרות שהיא עשתה הכול לגמד את הציבור החרדי הוא מוכיח כי כאשר יענו אותו כן ירבה וכן יפרוץ.



    5 תגובות

    מיין תגובות
    1. 5

      ירושלים היא עיר של כולם, של חרדים, של דתיים לאומיים של חילוניים, של יהודים, נוצרים ומוסלמים. של גברים ונשים. נציגי החרדים בעירייה צריכים להבין את מה שרוב הציבור החרדי מבין מזמן: הססמה של עיר כל כך מסובכת חייב להיות חיה ותן לחיות. ובעזרת השם העיר תתברך בכל האוכלוסיות שגרות בה, בכבוד הדדי ובהצלחה, ותדע להוקיע מיעוטים קיצוניים

    2. 4

      אין מה לעשות. החרדים הם הרוב הדומיננטי בעיר.

    3. 3

      אין מה לעשות. החרדים אינם הרוב בעיר. למרות שחלק חושבים שכן. הדתיים לאומיים והחילוניים הם הרבה יותר מ30 עד 40 אחוז חרדים, ועוד לא ספרנו את הערבים.

    4. 2

      אתה מדבר על תקציבים ושיש צורך דחוף להגדיל את ההשפעה של החרדים בעיר. וזה אחרי עשרות שנים שכמעט כל המשאבים הוקצו לחרדים על חשבון כל אחד אחר. הגיע הזמן שכולם יהנו ממשאבי העיריה. ואם כבר מדברים על להשקיע בשכונות מעורבות… הרצון שלך להשתלט על כל העיר ברור. אחרת איך תסביר את בניית המקווה בשכונת ג'בל מוכבר. האם זה לא בזבוז משאבי העיר או שמא יש לכם תוכניות. בקיצור, שנים נהנתם, תנו פעם הזדמנות למישהו אחר.

    5. 1

      מה שחשוב הוא שפינדרוס לא יהיה נציג הדות התורה בעיר! הוא אדם יהיר ולא חכם. שיחזור לבית"ר עילית!